Cum depui o reclamație?
Prioritatea S.A.”Moldtelecom” este satisfacerea cerințelor Dvs. prin oferirea soluțiilor individualizate. În cazul în care nu sunteți satisfăcut de calitatea serviciilor utilizate și doriți să sesizați Compania sau aveți întrebări despre facturarea serviciilor de comunicații electronice prestate, Vă rugăm să ne contactați. Sesizarea primită din partea Dvs. ne oferă posibilitatea de a răspunde rapid și de a evita erorile posibile.
Mai jos, găsiți procedura de examinare a reclamației, cu scopul de a vă ajuta să înțelegeți procesul de lucru cu reclamațiile în cadrul companiei S.A.”Moldtelecom”.
Cum informați compania despre calitatea deservirii și prestării serviciilor?
Prin apel:
- la numărul 1181 - Serviciul Suport Clienți, pentru persoane fizice
- la numărul 11855 - Serviciul Suport Business Clienți, pentru persoane juridice
Prin email:
- la adresa reclamatii@moldtelecom.md, pentru persoane fizice
- la adresa 11855@moldtelecom.md pentru persoane juridice
Prin fax:
- la numărul 030-555-855, pentru persoane juridice.
Personal:
Vă prezentați la unul din magazinele proprii Moldtelecom. Lista adreselor magazinelor proprii și programul de funcționare ale acestora sunt disponibile pe
www.moldtelecom.md/companie/centre
prin poștă:
La adresa: or. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 10, MD 2001.
Conform Legii cu privire la petiționare, petiția/reclamația se depune în scris sau în formă electronica și va conține:
Detalii referitor la reclamația Dvs:
- un număr de telefon fix, număr de telefon mobil Unité 3G sau numărul contului Moldtelecom al Dvs;
- numele, prenumele Dvs. și adresa poștală. Deoarece Moldtelecom nu oferă informații persoanelor neautorizate. Protecția informației personale constituie o prioritate pentru noi;
- subiectul reclamației;
- când a avut loc incidentul;
- care sunt motivele sau cauzele ce V-au determinat sa depuneți reclamația;
- data şi semnătura.
Când primiți un răspuns la petiția/reclamația depusă în scris?
- Dacă reclamația nu necesită o studiere și examinare suplimentară, răspunsul va fi oferit în 15 zile calendaristice de la data înregistrării.
- În cazul reclamațiilor ce necesită o examinare mai complexă - ne obligăm să oferim răspunsul în maxim 30 zile calendaristice, calculate din ziua în care Moldtelecom a recepționat reclamația Dvs.
- În cazuri deosebite, termenul de examinare poate fi prelungit cu cel mult o lună, fapt despre care veți fi informat printr-un răspuns intermediar, prin care veți fi anunțat despre termenul necesar adițional pentru a vă oferi soluția cea mai potrivită.
Vom face tot posibilul pentru ca răspunsul oferit la reclamația Dvs. să fie unul clar și complet.