
Abonează-te acum!
20 MIN Naționale | 30 MIN Naționale | 60 MIN Naționale | 100 MIN Naționale | 200 MIN Naționale |
10 lei | 15 lei | 25 lei | 40 lei | 70 lei |
Internet 1 GB | Internet 2 GB | Internet 5 GB | Internet 10 GB |
20 lei | 35 lei | 75 lei | 125 lei |
25 SMS Naționale | 60 SMS Naționale | 100 SMS Naționale |
10 lei | 20 lei | 25 lei |
Comunică nelimitat cu toată rețeaua.
10 lei pentru fiecare schimbare de număr
Cu opțiunea ”Seara și weekend” comunici gratuit în rețeaua Unité (apel și SMS) și Moldtelecom (apel), de luni până vineri între orele 20:00 - 08:00, vineri de la 20:00 până luni la 07:59 și de sărbători naţionale - între orele 00:00 - 24:00.
Opțiunea viteza 4G+ presupune majorarea vitezei de transport date download până la 175 Mbps și upload până la 50 Mbps.
Pentru a configura Mesageria Vocală, apelează numărul: 333. Parola iniţială: 9999.
Cum activezi Mesageria Vocală?
Pentru a transfera/redirecționa apelurile spre căsuța vocală utilizează numărul 067171333.
Accesează setările apelurilor de pe telefonul tău mobil, alege în ce caz se transferă apelul, setează redirecționarea apelului către numărul 067171333.
Important! Pentru abonații Unite serviciul “Mesageria Vocală” este setat în cazul in care abonatul nu răspunde, pentru a modifica setările redirecționării apelului, accesează meniul din telefonul tău mobil.
Cum asculți mesajele plasate în căsuță?
Când cineva îți trimite un mesaj vocal, vei fi informat printr-un sms. Apelează numărul 333 cu parola inițială: 9999 și ascultă mesajul.
Cum dezactivezi Mesageria Vocală?
Formează ##002# pentru anularea redirecţionării apelurilor sau accesează setările apelurilor și restricționează redirecționarea către mesageria vocală (către numărul 067171333).
Întâmpini greutăți în setarea telefonului mobil, ai setat redirecționare apelurilor dar serviciul nu funcționează sau dorești să ștergi căsuța vocală pentru totdeauna?
Apelează Serviciul Suport Tehnic 1181.
Cât costă Mesageria Vocala?
Atunci când doreşti să comunici prin telefon fără să-i deranjezi pe cei din jur sau pur şi simplu nu doresti să fii auzit, Serviciul de Mesaje Scurte te ajută să exprimi prin mesaje scrise ceea ce vrei să spui.
Trimite un mesaj text, folosind Serviciul Mesaje Scurte, care reprezintă transmiterea unor cantităţi mici de informaţie către utilizatori de telefonie mobilă din ţară şi străinătate. Puteţi primi şi trimite mesaje text cu o lungime maximă de 160 de caractere latine sau 67 de caractere chirilice (inclusiv semne de punctuaţie, spaţii libere şi alte caractere).
Dacă esti o persoană activă şi timpul te presează, prin serviciul Apel Conferinţă nu mai pierzi vremea sunând pe fiecare în parte. Apelul Conferinţă este un serviciu care permite convorbirea simultană cu mai multe persoane.
Cu serviciul Apel în aşteptare vei putea recepţiona apeluri chiar şi în timpul unei convorbiri. Telefonul mobil te va anunţa despre noul apel de intrare printr-un semnal sonor şi vizual, iar tu decizi dacă vei prelua noul apel (punându-l pe cel activ în aşteptare) sau dacă îl refuzi.
Dacă pentru tine sunt importante toate apelurile, dar eşti ocupat, telefonul este deconectat sau te afli în afara ariei de acoperire, serviciul de Redirecţionare a Apelurilor îţi permite redirecţionarea apelurilor de intrare către un alt număr de telefon (fix sau mobil, interurban sau internaţional).
Activarea serviciului Redirecţionarea apelurilor se poate face prin formarea codurilor scurte direct pe ecranul telefonului. Aceste coduri sunt:
Redirecționarea apelurilor (comandă acest serviciu la operatori)
Anulează redirecționarea apelurilor
Anulează redirecționările condiționate
Conectează și activează redirecționările condiționate
Redirecționarea „apel ocupat”
Deconectați și dezactivați redirecționarea „apel ocupat”
Dezactivați redirecționarea „apel ocupat”
Conectați și activați redirecționarea „apel ocupat”
Activați redirecționarea „apel ocupat”
Verifică statutul apelurilor redirecționate „apel ocupat”
Redirecționarea „abonatul este indisponibil”
Deconectarea și dezactivarea redirecționării„abonatul este indisponibil”
Dezactivarea redirecționării „abonatul este indisponibil”
Conectarea și activarea redirecționării „abonatul este indisponibil”
Activarea redirecționării „abonatul este indisponibil”
Verifică statutul redirecționării „abonatul este indisponibil”
Unde nr - numărul de telefon spre care doreşti să redirecţionezi apelul.
Prin serviciul de Restricţionare a apelurilor poţi bloca apelurile de ieşire printr-o parolă astfel încât numai tu să ai controlul deplin al apelurilor.
Serviciul de Identificare a Apelantului identifică originea apelului de intrare cu condiţia că apelul să fie iniţiat de la o linie telefonică digitală, fixă sau mobilă.
Serviciul de Restricţionare a Identităţii Apelantului permite efectuarea apelurilor în mod anonim. Numărul de telefon nu va fi afişat pe ecranul telefonului destinatarului.
Pentru activarea CLIR pentru un număr formaţi
Pentru dezactivarea CLIR pentru un număr formaţi
Pentru a vedea starea Serviciului de Restricţionare a Identităţii Apelantului
Televiziune | 124 canale cu 28 HD |
Internet | 100 Mbps |
Preţ | 290 lei lunar |